عیدولایت

جحفه را که عبور کردند، درختان و چشمه روان گودال خم هویدا گشت.

مرکب  رسول حق به آرامی به سوی روشنایی غدیر گام بر می داشت پیامبر می دانست که آخرین حجش است می دانست که اندیشه معنوی رسالت هیچگاه پایانی نخواهد داشت. چشم در زلال چشمه غدیر داشت که کلام خدای او را جانی دیگر بخشید: جبرئیل بر پیامبر وارد شد و این آیه را نازل نمود: هان ای پیامبر ! آنچه را که از سوی پروردگارت به تو نازل شده است تبلیغ کن و اگر چنان نکنی پیام رسالت را انجام نداده ای و خداوند تو را از مردم حفظ می فرماید. جهاز شتران منبر شد و حدیث ثقلین آغاز گرفت . ای مردم !آیا من از خود شما بر شما اولی و مقدم نیستم. پاسخ از جان برآمده ی مردم را که شنید فرمود: هر کس که من مولای او هستم ،علی مولای اوست . این جمله سه بار تکرار شد و تا عرش رسید و ولایت آغاز شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

چریکو عید را بر شما تبریک عرض نموده ، خوبی و خوشی را در همه ایام زندگی برایتان آرزومند است.

درپناه مولا علی سلامت بمانید.

انجمن دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://bishehrmcom

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیر المؤمنین علی بن ابی طالب و اولاده المعصومین علیهم السلام
.
دست علی یارتان

آرام شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

درود بر عمو رحمت .
دلم براتون تنگ شده بود گفتم بهتون سر بزنم. مطلبتون رو خوندم. همشه خلاصه می نویسید اما تک و زیبا.
آرزوی سلامتی و دیدارتون رو دارم.

ممنون عموجان.من هم برای دیدار شما و دیارم دلتنگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد